dilluns, 2 de novembre del 2009

2/11/2009

Avui a la classe de Comunicació oral escrita i digital, hem exposat el porcés que vam seguir per fer la redacció de "Qui ets tu?".
Primer em enganxat les fotografies que havia portat cadascú de la persona que havia escrit la descripció i després un per un em anat explicant elprocés que haviem seguit individualment.
La descripció dels passos a seguir havia de durar dos minuts per persona.
La meva redacció del "Qui ets tu?" és de la Sara Olmo, de la qual he portat do fotogràfies, una que ensenya el tatuatge i una latre que mostra la seva faceta més divertida.
Per fer la descripció de la Sara m'he basat en un tret que em va cridar molt l'atenció d'ella, la seva afició al tatuatge.Per aixó en la meva descripcio la he comparat amb una fada, és a dir, amb el tatuatge que porta a l'esquena.
No volia fer una descripció exclusivament físca, ja que tots vèiema la Sara per la Universitat, per això he volgut o e intentat ensenyar a una Sara que molts pocs realment conèixent, i que a mi, també em queda molt per conèixer.
Un dels trets psíquics que més destacar de la Sara és la seva forma d'expressar-se, sense pels a la llengua, i aixó té la seva part positiva i negativa. Ja que hi han maneres de dir les coses que pot ser no senten bé pel que sigui, no obstant també cal agrair la seva sinceritat a l'hora de donar consells ja que ho fa de manera neutral.
Només em queda donar-li les gràcies per tot el que ha fet per mi en aquests mesos que la coneixo i que espero que en siguin molts més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada