diumenge, 27 de desembre del 2009

Síntesi

Per valorar l'experiència en relació amb la creació i el manteniment del bloc del treball personal, crec que ha sigut una eina que ens ha servit durant tot aquest semestre per mantenir un control i un ordre pel que fa a les classes impartides de l'assignatura durant tot el curs.
No obstant, cal dir, que al començament el bloc era un mètode nou i misteriós pel que fa el meu coneixement, per tant em va costar una miqueta saber utilitzar-lo correctament i aprofitar els recursos que aquest em facilitava. També m'ha permés adonar-me del gran abast de possibilitats que les TIC em donen per facilitar-me el meu coneixement i el meu posterior treball de mestre.
Les dues intervencions més significatives han estat la de crear un mapa de conceptes mitjançant el CMaptools, ja que és l'activitat que serveix per sintetitzar tota la teoria explicada´, és un mètode senzill i molt útil; la segona activitat ha estat la de crear una animació amb una imatge, ja que mai m'havia plantejat poder crear una animació jo mateixa per tant hi ha un gran aprenentatge que darrere d'aquesta
activitat.

Aquí deixo els enllaços de les dues intervencions:
Mapa conceptual
Animació

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada